Kuinka voin tehdä muutoksia laskutustapaani? Entä jos maksuni myöhästyy?
Beely-sopimuksen kustannukset laskutetaan kuukausittain kahdella eri laskulla
Beely-paketin osuus laskutetaan Beely Oy:n toimesta ja autorahoitussopimuksen osuus LähiTapiola Rahoituksen toimesta. Kuukausittainen laskutus koostuu siis Beely-osuudesta (1. lasku, auton huolenpito) ja Lähitapiola-osuudesta (2. lasku, auton osamaksu).
Ensimmäinen Beely-lasku saapuu automaattisesti paperisena eikä siitä veloiteta paperilaskutuslisää. Seuraavista laskuista veloitamme paperilaskutuslisän, joten e-laskutilaus kannattaa tehdä heti ensimmäisen laskun saavuttua. Huomioithan, että e-laskusopimus astuu voimaan muutaman arkipäivän viiveellä. Pääset lukemaan lisää e-laskutilauksen tekemisestä täällä. Mikäli haluat sähköpostilaskun, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@beely.fi. Huomaathan, että e-laskutilaus ja muut laskutusmuutokset tulee tehdä erikseen LähiTapiola Rahoituksen laskulle. Olethan yhteydessä LähiTapiola Rahoituksen asiakaspalveluun rahoituslaskutukseen liittyvissä asioissa.
Pääset tarkistamaan Beely-laskut ja maksutilanteen kätevästi MyBeelyssä
MyBeely-sovelluksessa pääset tarkastamaan Beely-laskujen avoimet suoritukset, maksuhistoriasi sekä löydät laskujesi maksutiedot.
Jos maksusi myöhästyy laskun eräpäivästä
Jos et pysty maksamaan laskuasi eräpäivään mennessä, sinun ei tarvitse ilmoittaa tästä erikseen vaan me muistutamme sinua 14 vrk huomautusajan kuluessa eräpäivästä. Myöhästyneille suorituksille viivästyskorko on 11,5 %, Mahdolliset maksumuistutukset lähetämme aina postitse sähköisestä laskutustavasta huolimatta. Paperilaskuille lisäämme 5,06 euron laskutuslisän ja maksuhuomautuksesta perimme 5 euron huomautuskulun.
Vakavissa maksuvaikeuksissa otathan Beely-laskujen osalta yhteyttä asiakaspalveluumme maksujärjestelyjen selvittämiseksi. Autorahoituslaskuihin liittyvät maksujärjestelyt tulee tehdä suoraan LähiTapiola Rahoituksen kanssa.